2014. augusztus 29., péntek

NAGYELŐADÓBAN ÜLTEM

be vagyok iratkozva, habár egy ideig iskolaigazolásos papírért álltam sorba a mosdó helyett.
"itt van a borítékotok, és amíg nem kerültök sorra, addig ragasszátok fel ide az igazolványképeteket". eloroztam egy stift ragasztót az asztalról, és éppen elkezdtem nézelődni teljesen világtalanul egy szabad hely felé, ahol munkámat bevégezhetem, amikor az egyik hökös képviselő szinte a vállaimnál megrázva tudatta velem, hogy lett egy szabad asztal. ott védekezésnek helye nem volt. "de még nem ragasztottam fel a..." kezdtem volna a monológomnak. "nem baj" válaszolta. kirántotta a kezemből a ragasztót, és egy kedves mozdulattal odalökött a székhez. ahol kiderült, hogy a fele papírokat nem töltöttem ki, vagy bénán.
és a leganyátlanabb, gyámoltalanabb és szerencsétlenebb gólya díját kapjaaa
de legalább van már kulcsom.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése