2013. szeptember 18., szerda

amerikából jöttem


this is your heart, it's alive
it's pumping blood



az a fajta lány vagyok, aki szeret évente egyszer elmenni masszőrhöz, hogy megbizonyosodjon róla, hogy nem szeret elmenni, mert utána leszakad a háta, inkább megmarad az amatőröknél, de az ilyen alkalmakkor mindig kifog valami fura embert, jelen esetben egy olyan emberkét, aki egy logikai - matek példát adott fel, amit még nagymamám mondott neki egy általános iskolai matematika szakkörön. mókusokról (!!) szólt .

az a fajta lány vagyok, aki hazafelé menet gondol egyet, és beugrik a boltba, hogy vegyen egy kiló krumplit, majd hosszan szemez a grapefruitokkal, de már csak egy rejtvényújságot és egy csomag öngyújtót pakol a szalagra. az eladó lány csak ráncolta a homlokát, kérdezett valamit, amire én ráztam a fejem és boldogan kivonultam az utcára, jól látható módón, nagy karmozdulatokkal lengetve a csomag újburgonyámat.

az a fajta lány vagyok, aki felhívja a zsuzsit, hogy "fos(ch) admirális" hol következik a töri jegyzetben, majd nyolc perc után azt vesszük észre, hogy csak christensen-t szidjuk, és obi-wan, valamint az ewokok említésére magas frekvenciára váltunk.

az a fajta lány vagyok, aki nekiáll éjszaka kézzel mosni, mert miért ne, majd nekiáll keringőzni egy csomag marimekko szalvétával.

és most az a fajta lány leszek, aki püspökfalaton rúgja magát és rendbe teszi az életét, mert ez már nagyon idegesítő.
és szánalmas.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése