2013. szeptember 17., kedd

et si on vivait tous ensemble?

"You are going to read an article about an adventurous cow."
(...)
"A cow called Yvonne, who has been on the run in Germany for nearly 10 months, has now found a home with a herd of deer."
    (ezért szeretek angol érettségire készülni)


voltam bagdy emőke előadáson.
(az részletkérdés, hogy a felénél kicsámborogtam az előtérbe, ahonnan a végén kiüldözött egy poloska és bemutattam az új magánszámomat, a "nekem varázs-pulcsim van, mert ha magam előtt hadonászom vele egy teremnyi ember megdöbbenésére, akkor távol tart a gonosztól")

este, a várba felsétálva, a tüdőm létezésével teljesen tisztában, elsírtam magam, hogy nem akarok semmi lenni, de azért minden is. talán, ha kihagyok egy évet. hallani sem akartam róla. talán, ha kihagyok egy évet. vennék egy nagy hátizsákot és átcouchsurfingelném európát. talán, ha kihagyok egy évet. pénzt gyűjtenék és felülnék végre a transzszibériai vasútra.

készíts 5 és 10 éves tervet.
nagyon szeretnék megtanulni varrni.

az a 'valami' még mindig itt terjeng a levegőben.
elolvastam a börleszket.
változásokat eszközöltem a blogomon és az életemen.
talán, ha kihagynék egy évet.
egyikkel sem vagyok elégedett.


csak egy kicsit... elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése