2013. augusztus 7., szerda

szöszök

úgy tartottam a szipkát, hogy a gitáros kijelentette, hogy mostantól engem is felvett az öröklistára. (a hamut amúgy tényleg nem lehet róla lepöckölni)

ha visszajönnek norvégiából, meg fogják engedni, hogy bemenjek egy műtőbe. remélhetőleg nem fogok színeset ásítani. majd tréningezem magam.

addig nem engednek elmenni vért adni, ameddig meleg van..

van még valaki rajtam kívül, aki azért, mert nyaralni megy, nem fogyó-, hanem hízókúrába kezdett, hogy ne legyen girhes vagy ne nézzen ki úgy, mint egy 5 éves kislány, akit megbabonáznak az anyukája holmijai, ezért annak a 7 számmal nagyobb magassarkú cipőjében tipeg és titokban felpróbálgatja a melltartóit.

és valaki igazán felfedezhetné jobban james d'arcy-t; benedicttel mintha testvérek lennének. és irigy vagyok talulah riley-ra.
bárcsak egy agatha christie regényben élhetnék meganként.
(igen, maratont tartottam)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése