2013. július 9., kedd

-


i wipe my brow and i sweat my rust
i'm breathing in the chemicals







miközben két marcipános csokival álltam a szalag mellett, azon gondolkoztam, hogy biztos nevetnék, ha valaki úgy mutatkozna be, hogy égi anna, mert nem tudnám kihagynám a "szia, én meg földi eper" kézrázást. csináltatni kéne hozzá egy személyit, a becenevem pedig föpi lenne. az lenne a vágyam, hogy kisgyerekeknek tartsak rajzoktatást, mert elvégeztem a képzőt, de rájöttem, hogy egy szent vagyok. tele lenne a kezem csomózott karkötőkkel és csörgő szirszarokkal és mindig mosolyognék. lenne egy kicsi, zsemlemorzsa színű, rövidszőrű kutyánk, mert van egy rém rendes és rém unalmas barátok, de olyan elvakult és hepi vagyok, hogy azt hiszem, ennél jobb dolgom már nem is lehet.

majd fizettem és szökdécselve kiugráltam a boltból


2 megjegyzés :

  1. Csak, hogy NE legyen nyugalmad!
    http://mince-hope.blogspot.hu/2013/07/1-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy, köszönöm! update-eltem a díjas bejegyzést a kérdéseiddel!

      Törlés