2013. július 9., kedd

i think you should go and fuck yourself

- gyere délután, akkor nincs sok munka! *kacsintás*
igen, hétvégén is szeretnék menni, mert az önkéntesek azt szeretik, hogy ha egy medikával együtt fejelgetik az asztalt, mert annyira unatkoznak
és azt is bírom, hogy kinevetnek, mert bemegyek a nyitott szobákba és megkérdezem, hogy nincs-e szükségük valamire, tudok-e valamit segíteni, mert ez tényleg annyira kibaszott mulatságos, hogy tegnap már előreröhögtem, hogy legyen tartalékba, mert tudtam, hogy ilyen vicces napoknak nézek elébe

elhatároztam, hogy nyáron dolgozni fogok, hogy legyen zsebpénzem és lehetőleg veszprémben, mert utálok utazgatni, a balatonnal kezdődő helyneveket ezért is ejtettem, kinek van kedve negyed órát buszozgatni
és mivel én racionális ember vagyok, elmentem önkénteskedni zircre, ami jó esetben negyven perc zötykölődés, nem beszélve a kibaszott dombról, amit még meg kell hozzá mászni
csak azért vagyok savanyú, mert nincs mit csinálnom, miközben buzog bennem a tettvágy, de csak ülök és maximum olyanokat adnak, hogy "menj le a földszintre, nézd meg, ott vagyok-e"
eseménydús napnak számít, ha meg kell mérni valakinek a vérnyomását, vagy végig kell nézni egy kötéscserét, de az abszolútistenkirályság az ekg. ez már kiégeti az izgalomrelét
(holnap átjelentkezem)

amúgy aranyosak

és ma az üvegajtón keresztül láttam, hogy hogyan próbál meg valaki az "üzemen kívül" feliratú kávégépből kikérni sorszámot. rendíthetetlenül nyomkodta az elromlott gombokat, a legnagyobb lelkinyugalomban.



nem baj, legalább én megpróbáltam

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése