2013. január 1., kedd

just be good to me

hello daddy, hello mom
i'm your ch-ch-ch-cherry bomb


kaptam egy csomó bakelitet, köztük egy chuck berryt és egy john lennont, és a mozartoknak azért jobban örülök, mint lionel richienek, de ne legyünk hálátlanok.
egy nyelvtan munkafüzetnek is örültem volna, mert egy félév kevés volt hozzá, hogy beszerezzem és nem elég ösztönzőek az osztállyal kiabálások és egyes írások.

még meg kell szoknom, hogy 2013-at írunk, aminek valahogy olyan gagyi hatása van, hiába lélegezhetek fel a világvége miatt, azért visszasírom 2012-t, annak volt bája. igaz, még csak most kezdtük el a második napot, szóval kitudja.
a sztriptízbárt inkább passzoltam, és p.-nél gengeltem. nem hittem volna, hogy valakinek be kell vezetnem az életébe az éjféli koccintást és himnuszhallgatást.
ha szeretnéd zombi filmben érezni magad, akkor menj el 11-kor a teljesen kihalt stop shop parkolóban, ahol a full üres és sötét intersparból szól a sanzon.

nővér most tudta meg, hogy le kell tennie még egy emeltet.
megszállott lettem, de vérzik a szívem.
luke, yo soy tu padre.
valahol szomorú, hogy hiába olvastam el manapság legalább 3500 oldalt, nem megyek vele semmire.
legalább megtudtam, hogy miért bárányhimlő a bárányhimlő, mármint, hogy milyen logikai alapon kapcsolódik a himlőhöz a bárány.

nincs újévi fogadalom, mert az úgyis füstbe menne, de talán az, hogy az önsajnálatok időtartamát drasztikusan lecsökkentem, többet mosolygok, mert elvileg azt szeretik az emberek és a hajam hosszabb és vörösebb lesz.
babonából az álmaimat megtartom magamnak.

1 megjegyzés :

  1. a bentlakásban egy lány teleragasztotta a falát baketli lemezekkel. mikor megláttam, egyből te jutottál eszembe!

    VálaszTörlés