2012. augusztus 18., szombat

H

még a pesti kórházban volt egy olyan szobatársam, aki szeretett, sőt imádott kórházban lenni, és inkább ott akart lenni, mint máshol. az már más kérdés, hogy köbö ötödikes vagy hatodikos lehetett a kiscsaj és én próbáltam meg neki megtanítani a kontinensek nevét, még rajzoltam és énekeltem is hozzá, hogy:
"európa, ázsia, afrika, az egész vilááág egy nagy csoda"

volt olyan is, akinek megkért az anyukája, hogy matekozzam már a kölkével, és írjak már fel neki néhány példát, mert a háromjegyűvel való összeadás - kivonás döcögősen megy.
de volt, hogy inkább átsétáltam a klauhoz hesszelni a másik osztályra, mert az új szobatársam, aki 13 éves volt, állandóan kedvesemnek hívta a 11 éves pasiját, akivel már 2 és fél éve voltak együtt, majd megjött az apukája és néhány rokon és fura dalokat kezdtek énekelni.

legutóbb, amikor megint be kellett 1 napra feküdnöm, és reggel járkálnom kellett a folyosón, és nagyon kedvesen mosolyogva elengedett 2 férfi, akik épp egy halottat toltak egy nagy fémteknő alatt. 
yey!

ma is megyek

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése