2012. augusztus 20., hétfő

bpa-dna

and you know you find a new day dawning
every single morning in america


néha belebambulok a körülöttem levők kezének a formájába, mert hozzátartozik az élet apró örömeihez, ha meglátok egy csontos ujjat, egy egyedi körömformát, ami még ki is van lakkozva, vagy olyan mancsot, ami nem illik az emberhez.
belebambulok a világba, mert néha nem tudok mit kezdeni az értelmetlenséggel, hogy a macska átment bulémiásba és hogy kaptam egy ímélt, egy könyvesbolttól "irány a suli" néven, amiben azt ajánlják, hogy vegyem meg, az Egy idióta külföldön és A szajha lánya c. nagysikerű irományokat.

rohadt augusztus rohadt huszadikája
igazából velem van a baj, mert antiszociális vagyok, és nincs kedvem senkit lehívni vízibiciklizni, vagy beülni a skorpióba vagy a daiquiribe koktélozni, de persze nem csináltam semmit nyáron, mert nincs semmire pénzem, talán valahova ki tudnék vonatozni, de akkor évekig ott kéne élnem, hogy legyen lóvé a visszaútra. bár ha jobban meggondolom, nem biztos, hogy hazasietnék.
megint egy filmidézet jutott eszembe, a gattacából:
"Tudod, hogy győztelek le akkor? Nem tartalékoltam a visszaútra."

ha láttad a filmet, tudod miről beszélek és nem válik sablonná ez a mondat.
akkor fogok én is normálisan élni és "győzni", ha nem aggódom azon, hogy mi lesz azután, hanem ha kell beledöglöm abba, hogy első legyek és elérjem a célomat, mert csak akkor tudok száz százalékos lenni, ha nem tartalékolok a visszaútra.
nem, kérlék, nem sablon, nem közhely, és nem fogok filozófikusan, már már szentimentálisan egy koponyát a kezemben és nem szavalok shakespeare-t hozzá. csak próbálom tudatosítani magamban, mert még nem szeretem a "csak oda" jegyeket, kell "oda és vissza".


annak van értelme, hogy nincs kedvem, szinte már utálom az embereket, de azért megölelgetném őket?
ja és kóstoljátok meg az ország cukormentes tortáját!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése