2015. október 5., hétfő

×

kiszaladtam jógáról, mert a kicsavarodott testek csak egymás elől szívták el a levegőt. beléptem a mosdóba, de megpillantottam a kagyló alján heverő hajcsatot, és elszomorodtam, hogy minek erőlködni, amikor úgysem kerül fel a "furcsa dolgok, amiket beleejtettek a vécébe" toplistára. az aláírások gyűlnek az ajtón, a lámpák kitartóan búgnak. nem nézek a tükrökbe, inkább a csapra pillantok, amin a megtermékenyítés óvodai változata zajlik: egy kék szappancsík fut a szűrő nélküli lefolyó felé.
a hideg falnak vetem a hátam, és hallgatom az épület morajlását. egy kislány a vaskorlátot ütögette. mintha egy óriás hangvillával játszott volna: figyelte, hogyan szalad emeletek át rajta a remegés. a kicsi teste egészen belerezgett.

de én még fent vagyok, és égetem a lámpát
csak isten alszik

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése