2014. április 13., vasárnap

ITT MINDEN HASONLÍT VALAMIHEZ ÉS MINDENKI HASONLÍT VALAKIHEZ

made my day


szünetig már csak három nap
három napra három vizsga
szerintem ez nem nátha, csak túlcsordult az agyam információval
a zippo öngyújtóm egy óm-jellel lett gazdagabb

megható pillanat volt, ahogy reggel másoltam a jegyzetemet az egy órával későbbi utolsó ének tézére - akarom mondani tréfás műveltségi vetélkedő egyénileg jegyre -, melegen sütött be a nap, nirvanát hallgattam és bartókot olvastam, de annyi haszonnal, hogy ő népfeldolgozásokat csinált, nem dalokat. minden bizonnyal a hegyes-egyenes orrával világuralomra akart törni.

úgy érzem magam, mint a fekete hattyúban natalie portman a végén, akinek tökéletesség elérése önmagába került. már rá sem merek állni a mérlegre, csak zabkásával, teával és diákcsemegével tömöm magam. ez most az utolsó fölolvasás, a táj szürke, csak én borral és rummal váltottam fel. legalább a ragyogással is párhuzamba tudtuk vonni. most már tényleg rá kell írni egy párás tükörre, hogy REDRUM!

a baglyos kék sifoningem lóg a piros vállfáján és tartja bennem a lelket, hogy ez is el fog múlni, és hiába próbált tegnap á. is megnyugtatni, de ő is tudja, hogy olyanok vagyunk, hogy egy szintig úgyis meg fogunk felelni. bergson szerint akkor vagyunk szabadok, mikor tetteink egész személyiségünkből áradnak.
nézem felülről, ahogy életem folyik a saját medrében.
célirányosan.
egy lefolyó felé.

2 megjegyzés :

  1. Örülök, hogy feldobta a napod! :D A zabkását turbózd fel banánnal és fahéjjal (ezt egy igazi addict tanácsolja neked), próbáld ki az erdei gyümölcsös gyerekteát, a diákcsemege pedig isteni eledel, nincs hozzáfűznivalóm. Talán csak a mazsola. Benny és Joon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egen, a zabkását én is úgy szoktam enni, nagyoon finom. legutóbb a diákcsemegét borítottam bele :D
      drága vagy!

      Törlés