2013. szeptember 12., csütörtök

elmaradtam


ellie már megint aranyos volt.
kérdések:

1.) Ha középiskolás vagy, szeretnél továbbtanulni? Hol, mit? Ha már 'továbbtanulsz', úgy gondolod, jó döntés volt? (és ugye milyen béna ez a Neptun?:D )
mostanság én sem tudom, mert nagyon az volt bennem, hogy Szegeden pszichológiát és akkor onnan valami ösztöndíjjal külföldre vagy a pető intézetben konduktorkodni, de ma már azon gondolkoztam, hogy elmegyek egy kiszáradt tóhoz vízimentőnek, annyira nincs kedvem semmihez. a neptunt pedig eleinte nagyon szidtam, mert ketten anyuval avászkodtunk, hogy rendezzük a nővér dolgait, mert mindig volt valami dolga, gondja, de ha beletanul az ember, akkor rájön, hogy néha egész hasznos is lehet.

2.) Ha szerveznél egy zenei fesztivált, ki az a 10 előadó, akit meghívnál (ha biztosan igent mondanak, és lehet élő vagy halott)?
beatles, chopin, janis joplin, édith piaf, illés együttes, fatboy slim, the who, supertramp, ac/dc, the commitments
(ez az egyik lehetőség)

3.) Kedvenc novella?
bőségzavarom van, de hogy mondjak valamit, legyen roald dahl - szuperpempő

4.) Szerinted most mi fog történni Szíriában? Mi a véleményed az ügyről?
követem az eseményeket, elég szomorú és megrázó, de nem tudom, hogy mi fog történni. a szépségversenyek világbékéjének híve vagyok: remélem minden helyreáll.

5.) Kedvenc Beatles-tag?
john lennon kivételével: gyertek a mamához!

6.) Mennyi ideig tudnál élni internet nélkül?
biztos hiányozna bizonyos helyzetekben, de mivel az emberek előtte is életben maradtak és többségükből normális felnőtt lett, szerintem bármeddig.

7.) Mi az az étel, amit képtelen vagy megenni?
amiben héjas vagy szálkás dolgok vannak

8.) Mi a véleményed Regina Spektorról?
eldülöngélek rá, de olyan érzésem van, mintha már hallottam volna más nevek alatt (értsd: szerintem annyira azért nincs egyedi hangja, de kétségtelenül nem rossz)

9.) Kedvenc idézet?
(olyanokat tudsz kérdezni, telány)
néha, ha rosszul vagyok, ezt ismételgetem magamban:
"Bármi görnyeszti hátamat,
Bármivel sújtják vétkemet,
Kezemben tartom sorsomat,
Irányítom a lelkemet."
10.) Kedvenc videó? 
most éppen ez:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése