2013. augusztus 13., kedd

megjöttem, végre


i wish that time could go by fast
somehow they manage to make it last


ramones discography-t hallgatok; levelet váltottam még az ősidőkben egy szimpi csajszival; a másiktól köszönöm a kedves szavakat; a mélykék tengert nézve elhatároztam, hogy zoénak fogom hívni a lányomat, vagy ha elfogadják, akkor zoirának, amit összeforrasztgattam; 500-days-of-summer; még mindig nem értem, hogy lehet a patkányfogót újraolvasni; a hízókúrámnak fogyás lett a vége, következtetés: nyugodtan egyetek szalonnát, reggelizzetek túrótortát és keljetek fel az éjszaka közepén arra, hogy meghaltok egy zacskó csokis nápolyiért; pihenem a pihenést; nincs szerelem, inkább apácának állok; bárcsak tudnék fontos dolgokról is beszélni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése