2013. augusztus 23., péntek

22

- és.. ön szerint.. öhm.. adhatnék vért?

a kétszáz wattos mosolyom sem hatotta meg dokibácsit, amikor lenézett a laboromra, hogy nincs vasam, amitől nincs vérem, egy teáskanálnak is jobb a vérnyomása és közben anyunak mutogatta a halott-fehér-hideg tenyeremet.

- hát... talán most inkább koncentráljunk másra..

legalább már nem mondja azt, hogy önnek ez és ez hiányzik, feltehetőleg már hónapok óta, ami kérem, az élettel összeegyeztethetetlen.
most csak hat órát üldögéltünk a kórházi folyosókon nevetgélve a gerinccsiklandozó székekben vagy a vérvételes nővel beszélgetve.
ha valaki kérdezné, mondjátok azt, hogy godot-ra vártunk..

4 megjegyzés :

  1. Szia! Miért kell kórházba járnod? Ha nem vagyok túl tolakodó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! ó, hosszú a lista.. eleinte azért, mert lassan kb. 5 éve volt egy lázas betegségem a középiskolás felvételit követően, ami miatt szépen lassan fogytam 11 kilót, szóval ott tartottam, hogy rámförmedtek, hogy ha nem hízom pár dekát az adott hétvégén, akkor táplálásom mesterséges útjára kényszerülnek, azóta visszatornáztam a versenysúlyomat, de hosszú félre - vagy egyáltalán nem kezelések miatt még mindig problémáimmal vannak az evéssel.
      később felfedezte a doktor úr, hogy addison-kórom van (azóta egy endokrinológus pontosította szekunder hypadreniara, de a tüneteket tekintve igazából mindegy, csak a sápadtságom volt eleinte megtéveszető), szóval ezt meg gyógyszerrel kell szinten tartani, amit pedig folyton felügyelni és állítgatni kell. ezek miatt a gimi alatt szinte végig magántanuló voltam / vagyok / leszek.
      de ahogy az idős, okos felnőttek mondják: majd kinövöm

      Törlés
  2. Szia!

    Köszi a részletes választ! :)
    Kicsit túlpörgöm az orvosos kérdéseket, nekem is a pajzsmirigyemmel volt gondom, nahát, épp' aktuális.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, nekem is már kiépült a "beteg-radarom", már ugrok is és gyűjtöm az infókat.
      Pajzsmirigy? ejj.. i know that feel, sis.. csak volt? Már nincs gond?

      Törlés