2013. május 21., kedd

iskolába is "járok"



nagy hajrába kezdtem, miután az egy fejjel alacsonyabb spanyol tanárnőm kijelentette, hogy jó lenne, ha a szóbelim érettségi stílusban zajlana, hozzá csak ezeket a szavakat és ezt a nyelvtant, amiktől kimaradt egy pár szívdobbanásom.
de az angol tanárnőm is rendes volt, akire egy kicsit (titkon) szeretnék hasonlítani, egyrészt, mert göndör vörös haja van és elefántcsont-fehér bőre, másrészt fura darabokat ír és rendez és egyszer elmondta órán, hogy ha meghal, akkor nem akar beszédeket a temetésén, mert azok ilyenkor sosem szoktak igazak és őszinték lenni, inkább hallgasson zenét a nép. mellesleg félelmetes, de tiszteletet parancsoló jelenség, és miután érdeklődtem hogyléte felől (valamiért a gyerekek sosem kérdezik ezt meg) és megtárgyaltuk a virágátültetést, kétszer is megsimogatta a vállamat, ami durva.
jelenleg fahéjas müzlivel tömöm a fejem, miközben a monroe-doktrínáról olvasgatok és verem a homlokomat az asztallapba, hogy miért nem figyeltem oda jobban a töri tanáromra, mert emiatt be kell vágnom egy egész füzetet (most kezdtem el a negyediket, éljen a fakt).
közben még a fejemben kell tartanom egy-egy témakör matek és fizika anyagot, amihez hozzájön az a szomorúság, hogy hármast kaptam a gogol-csehov összehasonlításomra, pedig imádom az oroszokat.

(rákerestem abraham lincolnra és kiderült, hogy vámpírvadász)
   [valaki magyarázza ezt meg]
        <ne>

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése