2013. március 29., péntek

they wanna get my...


the world on you depends
our life will never end 


megrémítenek a korlátok, az a tudat, hogy van limitem, amit csak úgy tudnék érzékeltetni, hogy nem tudom elolvasni az összes könyvet, nem tudom megnézni az összes filmet, nem tudom meghallgatni az összes zenét, nem tudok mindenkivel találkozni, mindenkit megismerni, nem tudok minden mesterséget kitanulni, nem tudom bejárni a világ minden zugát, mindig lesz érintetlen föld, amire nem emelhetem a talpam. 

ha egészséges lennék, akkor az elmúlt három napban anyunak segítettem volna, mert ő szervezte idén a zrínyi országost, kísérleteket néztem volna, előadásokat hallgattam volna, két koncerten lehettem volna, bowlingozva ünnepeltem volna néhány legkedvesebb barátommal, ma elmentem volna geri és áron koncertre és találkoztam volna a bencével, holnap elmennék az alföldre és sétálnék a tisza-parton. ami most így négy napról eszembe jutott. csak négy nap. és ezek csak puszta tények. lemaradtam beszélgetésekről, nevetésekről, tíz év múlva is emlegetett poénokról, illatokról, ízekről, új emberekről, színekről, élményekről.
csak négy nap
ezeket már sosem tudom bepótolni
de ugye Az csak a fejemben létezik

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése