2013. március 28., csütörtök

s, sz, b, k


are you gonna leave me now?
can't you be believing now?



nagyon szeretem ezt a számot és hozzá a klipet, csak kár, hogy a rádióban nem lehet nézni. (a kékszájú csávó emlékeztet egy kicsit az ervinre. legalább két éve nem beszéltünk. hiányzik)

önmagadat nem megtalálni kell, hanem megteremteni
minél többet alkotsz, annál erősebb leszel

még mindig ragasztós az ujjam, mert délelőtt csináltam a réka ajándékát (végre egy olyan szülinapos mostanában, akiknek ki is találtam valamit, meg is valósítottam és oda is adtam, még egy szégyellni való). mindenkinek igyekszem valami személyeset adni, plusz pont, ha használható is (a varrott muffinok, fánkok és minyonok kitűnő porfogók), amit azért kezdtem el, mert volt, hogy egy hétig nem tudtam kimozdulni a lakásból és nem tudtam nekik elmenni vásárolni, ezért abból az anyagból (szó szerint) kellett dolgoznom, ami fellelhető volt itthon. lassan elfogynak a béna ötleteim. mi fog maradni? (talán jók költöznek a helyére)

azért tudom, hogy legyőzhető, mert fanatikus
a fanatizmus mindig egy titkolt kétséget leplez

ha valakinek meghal az élettársa, azt mondjuk rá, hogy özvegy; ha valakinek meghalnak a szülei, azt mondjuk rá, hogy árva; ha valakinek meghal a gyermeke... arra már nincs... ott elakad a szavunk.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése