2013. március 13., szerda

csak éljem túl a holnapot


and why somebody tell me
why do people break up?


anyut annyira rászoktattuk az rhcp-re, hogy amikor meghallotta anthony hangját a rádióban, süketülésig felhangosította, majd vadul csápolni kezdett az anyósülésen.

ha nőne egy második fejem, az csodaszámba menne, de aztán kiderülni, hogy japánban már külön iskolájuk van a kétfejű gyerekeknek, akiket kétfejű tanárok tanítanak (igen, ők is azok, mert már felnőtt egy kétfejű generáció). szerintem nincs olyan, amit a világon csak egy valaki tudna. nem vagyok egyedül(i). és ez rémisztő.

nem tudtam aludni, ezért fél kettőkor nekiálltam horgolni tanulni. ezt az aldi parkolójában is folytattam. nagyon rákaptam. badass tini-nyugger leszek!

amúgy a venczel vera tisztára úgy néz ki, mint a fiatal audrey hepburn.
és hogy miért szeretik az iskolások jókait:
"A szerencse istennője úgyis elég decollectirozva jön elénk, nem kell még azt az utolsó kis tunique-t is lehúzni róla, mert akkor megapprehendál."

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése