2013. január 6., vasárnap

igazából fél füzetnyi töri anyagot kéne most magolnom

zabálom a hatlapos sütimet; pekmen szerint 4 milliárd éve fejlődő gépek vagyunk; nem tudom elhinni, hogy tom cruise idősebb, mint daniel craig; "eszterországban" az ilyen meg olyan dolgok alkotmányba vannak foglalva, vízum kell, mert ledobnak a taigetoszról, ahol eleinte szép a kilátás, de utána kilátástalan leszel, de ezt még tanulják, van, aki-látástól vakulásig; káptalanfüred nem elég kápos, de van ott egy lángosos, aki elkápráztatja a vevőit, de kápéban vagy kápszerrel fizess. kápísi?

elmesélem egy jeges esetem, ennek lehet ezer éve, mert elég éltes lettem, de nem ezzel kellene kezdenem. télen esett ez velem, képzeld, mennyek fellege eleredt egyszer, fejemre csepegett, szerencsére szerelésem rétegesen vettem fel (viseletem megfelelt egy ebédhez egy neves étterembe), mert meleg rég nem lépdelt erre. mentem egyenesen, elégedetten és egyszerre elestem. nem egy kellemes érzés. hé, egy percre! nem ezen esetemet szeretném elregélni neked, de... és ne legyél mérges, kérlek... de elfelejtettem.
gyere, egyél helyette édességet, szereztem egy cseresznyés szeletet, kedvenced.
és persze te nem ellenkezel.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése