2013. január 8., kedd

bajnokok reggelije

muffinsütő (ami valamiért a hálószoba földjén hevert) kontra nővér >> 1-0
vigyetek el cézanne kiállításra
kérek egy vonnegut könyvet
valaki támassza fel néhány napra a híres embereket
miért borotváltatta le 3 évfolyamtársam a haját a nagyszünetben



a szinuszokat leváltottam minuszokra, esett a hó, a barna-semmihez-sem-illő bakancsommal csoszogtam, a "singing in the rain" éneklésével és malcolm mcdowell (avagy alex delarge) műszempillás arcképével a fejemben egy szívdobbanásnyi időre talán bemocskoltam a fehérséget, hógolyók szállingóztak, gondoltam rá, hogy kitúrok egy kisfiút, aki az apja húzott szánkón, de nem hiszem, hogy értékelték volna, pedig van ám aranyos cicás (vagy valami olyasmi) kesztyűm, esetleg ez enyhítő körülmény lett volna



Apu Vérző Szíve vagyok

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése