2012. december 13., csütörtök

cannes

oké, szóval, huh, hatalmas bejelentés következik:
önszántamból, hirtelen elhatározás címszó alatt felszálltam egyedül egy buszra.
majd elsétáltam a lovassyba, ahol ma én voltam a legnépszerűbb, mert minden szembejövő lábát letapostam.
jóhátna, nekem nagy dolog.
nem tudom elképzelni, hogy hogy ültem nyugton, amikor pestről jöttem.

jelenleg olyanok kötnek le minket az annával, hogy pölö miért nem mutatják meg soha a filmekben meg sorozatokban meg könyvekben azokat az írásokat vagy festményeket vagy bármit, amire valaki mindig azt mondja hogy hú. szívesen elolvasnám mondjuk, amiket rory ír az iskolaújságba, vagy egyáltalán a dolgozatait, vagy amit glenn írt a new york timeban. ezekről sosincs szó. vagy arról, hogy az tipik amerikai filmekben, amikor összejön a csaj meg a csávókája, és már szinte össze vannak költözködve... hogy vajon mennyire természetes az a csávókának, hogy csaj kotlik a mosdóban?
túl sok a szabadidőm.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése