2012. augusztus 9., csütörtök

gang

mellesleg hétfőn megismertem a két legaranyosabb embert a földön.
   az egyik szőke, a másik vörös.
az egyikük ma azért jutott eszembe, mert elkezdtem matekot ismételni, és elképzeltem a suli kezdést, hogy tényleg tanulni fogok, szünetekben olvasni, és erről rory-ra asszociáltam. mindig is rory akartam lenni, de neki mások az elképzelései. amúgy nála úgy függenek össze a dolgok, hogy 40 fokban azért hord 3/4-es fekete ujjú pólót, mert a légkondis helyen fázik a lába.
   a másikuk azért, mert reggel a macskám meg akarta enni a müzlimet. és tényleg, ha a szobatigrisnek uborkára fáj a foga, akkor vitaminhiánya van. és rá gondoltam, amikor egy porcelánbaba arcú lányról olvastam.
apróságok. hülyeségek.

volt, akinek másfél órán át egyfolytában meséltem róluk.
előre utálom, hogy szeptember kezdetével mindenki azt fogja a másiktól kérdezgetni, hogy mit csinált a nyáron, és ezt lehetőleg angolul meg spanyolul..
nekik nem fogom elmondani.
nem értenék meg, mert még nem ültek szemben a vörössel és a szőkével.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése