2012. augusztus 26., vasárnap

égszakadás

kéne valaki, aki folyton jön és lökdös, hogy menjek már a dolgomra, mert az elmúlt köbö másfél hétben 34 órát töltöttem sorozatnézéssel (igen, ezt most alig mertem bevallani), és futok a vasakaratom után, mert eldöntöttem, hogy a jövő héten mindennap csinálok valamit, ugyanis ma anyu nyugtatgatott, hogy hiába lesz egy hét múlva évnyitó, minden rendben lesz, de iszonyatosan félek, talán csak az ofő órákra gondolva nem fog el a sírhatnék, és hiába lett most is évvégén 4,4-es átlagom és mellette 539 órát hiányoztam, meg tavaly 6 vagy 8 óra alatt vizsga előtti nap bevágtam kitűnőre a fizika anyagot (idén jó volt a puskám és a padtársam, de ne nézz így, nem akarok mérnök lenni), meg ilyen-olyan gimi, de ez nem nyugtat meg.

és mivel nem csináltam semmit nyáron, az utolsó héten minden egyes rohadt kis estét tevékenyen fogok eltölteni. ha kell basszus, egyedül nekivágok az éjszakának.
(tudtok valamilyen nyár végi "akik-kétségbe-vannak-esve" bulit?, mert halálosan kétségbe vagyok esve. a kreszről és a "találj-magadnak-suli-alatt-munkát" prodzsektről már ne is beszéljek.)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése