2012. június 3., vasárnap

2-3.

nem szeretem június harmadikát és ő sem szeret engem. június másodika még csak-csak, mert a pocit meghívtam, aki meghívott heinekenre, ő magát meg borra, elintézett nekem egy mosdót egy aranyos csávókánál, éjfélkor felhívtam a borit egy telefonfülkéből, hogy vele veszítsem el a telefonfülkéből-telefonálás-szüzességem (hú de morbid), veszekedtünk, tántorogtam jókedvemben, és megegyeztünk hogy egyszer befizetünk a buszmegálló fölé lakni, egyszóval jó volt június másodika.
június harmadikán meleg van és bogarak, nem indulnak a sorozataim, miután órákat tanultam és kétségbeestem, végül odaátot néztem, de bár ne, majd sharon tate-ről olvastam, de bár ne. gyújtok egy gyertyát és garfieldot olvasok és igyekszem nem megbukni holnap semmiből. jaj.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése