2014. február 4., kedd

erősebb, bátrabb, okosabb

fenemód irigy vagyok azokra a lányokra, akiknek nincs szép arcuk, a göndör hajukat konytba fogják úgy, hogy a babahajaik a világ nevezetes tájai felé nyuladoznak, a pici pocijukat feszülős pólóval emelik ki, tornacipőjüket mindig megtisztelik madárlátta alkohollal, szürkék, unalmasak, de végtelenül szabadok.

tegnap arra értem haza, hogy egy fél-szobámat-eltakaró rózsacsokor csücsül az asztalomon, benne egy levélkével. valahol akkor hulltam atomjaimra.

meg kellene találni azt a középutat, ami elvezet majd a micimackó-maratonon át, az elfújt zsebkendőkön keresztül, a mazsolás kalácsszeletek majszolásáig.

nem tudom, hogy most mit kéne mondanom, csak azt, hogy muszáj, mert belém fognak száradni a gondolatok, megkövülnek a szokások és sivatagi homokként elfújják a reményeimet.
mintha lenyúztam volna a térdemet, úgy kellene kikaparni az életemből a rosszat, hogy ne úgy kezdődjön minden megállapításom, hogy: ühüm, ez szomorú.

nem tudom, csak rózsaszín elefántok karneválját látom magam előtt, és csupa-csupa mesét, amik igazából a valóság, de ha egyszer bekented a bőröd illatos bazaltréteggel, akkor ne számíts semmi jóra.
semmi, de semmi jóra.

mert az nem lehet a valóság, hogy rövidnadrágban mosolygunk a kamerába, nem, biztosan nem, egy öleléssel ki kéne szorítani az összes rosszat.
szorítsátok ki belőlem, mert már nincs hó, amibe bele lehet feküdni, de majd bezárom a hűtőbe magam, és azt játszom, hogy expedíción vagyok az északi-sarkon.

túl sok a mese, február negyedike van, és egyre fogy az idő.
most éppen én is a semmit csinálom, de egyedül, mindig egyedül.
máshogy nem is tudnám, nem is akarnám.
ígérjétek meg, hogy odamentek hozzám, és megöleltek.
csak szorítsatok meg, jó erősen.
szorítsatok -

3 megjegyzés :

  1. irigy lehetsz rám is, de ölelést én is kérek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. irigy is vagyok, de más miatt.
      már szinte napi rutinommá vált, hogy a vonatutat tervezgetem, szóval az az ölelés már nincs is olyan messze..

      Törlés
  2. tudom, tudom..nincsen tornacipőm, se feszülős pólóm, de a többi talán stimmel.

    én is így vagyok ezzel. főleg mikor akalin vagyok, onnan már tényleg csak egy ölelésre vagy! minél jobban igyekszünk,annál jobban fog majd szorítani az az ölelés. de majd!

    VálaszTörlés