2013. december 3., kedd

×××


there's an old voice in my head 
that's holding me back


 az elmúlt idők legnagyobb történései: egy négyes matek faktos tézé; kaptam fiókot és teljesen be lettem mutatva; kivettem egy james joyce és egy szerb antal könyvet, és egy tanulmányt a szürrealizmusról, mert valahogy mindig elfelejtem, hogy a kelta mitológiáról akarok olvasni; nem leszek nyitótáncos, vagyis nem fogok habcsóknak öltözni, ami meglepő módón nem zavar, legfeljebb az első tíz percben volt egy kicsit kellemetlen; nővér küzd a honvággyal és a hipochondriájával ("ugye nem lesz semmi bajom, ha lehet, hogy lenyeltem egy szegfűszeget?" - jön az üzenet éjfélkor); megtalálták az alteregómat egy pécsi kínai kajáldában; és megnéztem az útont, ami nem is volt olyan rossz, mint ahogy beharangozták, szóval ne hallgassatok a tömegre!

 még mindig nem voltunk a karácsonyi vásárban forralt borozni - sült gesztenyézni - kürtöskalácsozni, mert jelenleg azon vagyok, hogy kiköpjem a manduláimat, de így is üvöltöztek velem buszmegállóból.

 tudom, hogy nem erről kéne szólnia, csak bele vagyok fáradva.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése