2013. június 4., kedd

konvergens nap

június negyedike van
ezen a napon...
...hajnalban 3-ig játszottunk netes akasztófát nővérrel, mert azt hittük, hogy ér majd valamit
...mentem el a körzeti dokinőhöz, akinek az asszisztensnénije megdicsért, hogy "milyen szép nagylány lettem", sőt, "még szebb is mint a zsófi, de erről pszt", majd elkezdtek velem kiabálni
...újra elkezdtek fűteni
...kialakult a mondatvég-pont fóbiám
...felnyitottam a Mamától örökölt fekete táska elejét, amibe egy kis tükör van beleerősítve és arra gondoltam, hogy ebbe a tükörbe nézegette ő is magát, és talán ha nagyon figyelek, majd megjelenik benne egy pillanatra, mosolyogva, és talán elmondja, hogy ma nagyon rosszul áll a hajam
...elkezdtem trónok harcát nézni
...alig tanultam valamit és ezért szörnyű lelkiismeret-furdalásom van, de majd hajnalban bepótolom
...tudta meg nővér, hogy (valószínűleg) kitűnőre érettségizett
...nem jött ímél senkitől
...döntötte el nővérem, hogy egyedül akar egy budai lakásban tengődni és minden bizonnyal rákendról életvitelbe kezdeni
...ettem salmiakkit, amit egy finn tanárnőtől kapott zsó, és le akarta videózni az arckifejezésemet, amikor megkóstolom, de helyette fogadtunk és valami bűnrossz volt, ám legyűrtem, és nyertem, de ne próbáljátok ki
...jött rá a macskára a szeretetroham
...énekeltük el negyvennyolcszor egymás után, kétszólamban, hogy: "soy un perdedor, i'm a loser baby, so why don't you kill me?"
...énekeltük el azt is, hogy: "qué voy a hacer, je ne sais pas - qué voy a hacer, je ne sais plus"
...fújt a szél, az ablakot ostromolta egy pille, de nem volt áttörés


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése