2013. június 25., kedd

!

kibasszott nagy az én boldogságom !

sikerültek az osztályozóim, azt hiszem csak 4-esem és 5-ösöm lesz, ami ahhoz képest nem rossz szerintem, hogy 2 hét alatt tanultam meg több tantárgyból az éves anyagot (a lovassyban).

az egyik kedvencem az angol szóbelim volt, ahol szerencsére értékelték a harcosok klubja idézetemet; a második a magyar szóbeli, aminek az egyik témájának a helyét valamikor hajnalban küldte el a tanárnő; a harmadik az infó gyakorlat, amit 2 vagy 3 óra alatt tanultam meg és agonizálva hintázva a széken nyomorultkodtam össze egy ötöst.

jövőre érettségizhetek.
gáborka a másik szobában gitározik.
nem vágyom másra, mint sorozatokra, fesztiválokra, magazinokra, emberekre és egy marlenkára, miközben az íródeák teraszán üldögélve olvasgatok és fíl dö szánsájn.

végevan.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése