2013. május 30., csütörtök

this - is - (not) - sparta!

elérkeztem arra a szintre, hogy kiírom a töri évszámokat, kinyomtatom azt az öt oldalt, belerakom őket egy-egy genothermbe, csak hogy ne legyenek vizesek, miközben a relaxálásra készült fürdővízben feküdve olvasgatom és kántálom őket.
...és mikor a hasnyálmirigy szigetei leszívták az agyam, nővérrel megnézzük nyolcnavadszorra a meztelen dobost (ami nekem az első emma stone élményem), csak hogy szinten tartsuk az angol tudásunkat és hogy tudjak miről beszélni a vizsgán (nem).
...és mielőtt ebédelnék megkeresem a kanál fókuszpontját.
...és addig nem nézek sorozatot, amíg nem írtam belőlük.

két nap múlva június van.
még mindig megrázó, pedig a tejes dobozokon a lejárati idő igyekezett felkészíteni erre.


(életem a gyerekorvosnál:
- nahát, esztikém, olyan jól nézel ki! csak nem híztál? - kérdezte és megpaskolta a saját arcát.
- ööö.. de - mondtam, miközben kényszeredetten elmosolyodtam.
       mielőtt fogytam volna négy kilót - tettem hozzá magamban.)

[mit árul el az az életemről, hogy fejből tudom a taj-számomat?]

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése