2013. február 19., kedd

z e n

kitöröltem, de a lényeg, hogy megtaláltam a lelkibékém.
mintha a forgószél közepén üldögélnék, a csendben és nyugalomban, miközben körülöttem házak szakadnak el az alapjuktól, fák csavarodnak ki a földből, a természet pusztító ereje mindenre rákeni a véres kéznyomát.
azzal értek egyet, hogy az ember polivalens, este - edward nortonos insomniás állapotban, alkohol segítsége nélkül is levetem a gátlásaimat, levetem azt, akit mélyen megvetek és szórakoztat a gondolat, hogy az igazi én megrémíti a tipikus, materialista "földieket".
egy ideig most nem beszélünk.

napi érdekes tény:
a fodrászom barátjának gombfóbiája van. de csak bizonyos gomboktól. és inget sem hord. nem tudtuk megfejteni.

és a kamionokban az a kis korong nem taplóméter, hanem tachográf.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése