2012. október 13., szombat

kígyó

nyikorog a Föld, ahogy pörög
és nézzük ahogy fakul a fény
fehér arcok az éjben, ki az az égen
te vagy én?
szerintem...


kár, hogy nem lehet összemixelni az embereket. egy kicsit ebből, egy kicsit abból.
valahogy drew barrymore jutott eszembe, miközben féléjfélkor majszolgattam egy paradicsomot, és józsef attila verset skandáltam magamban:
miért legyek én tisztességes? kiterítenek úgyis!
miért ne legyek tisztességes? kiterítenek úgyis.

sz - alliterációkat kerestem, hogy el tudjak aludni, eleinte halál elcsépeltek jutottak eszembe, mint pl.: szabad szellem, szerelem sziget.
azt hiszem akkor kerültem alfába, amikor a szilvalekváros szeder, avagy a szederszörpös szilva kombinációkig jutottam. 
ma is szenvedtem: szivacsok szakszervezete, székrekedéses szamuráj, szatén szirmok. (és szarkalábakról, szezámmagokról és szeplőkről még nem beszéltem)
pedig totál el vagyok úszva a dolgaimmal, de ilyenekkel foglalkozom..
szégyen szemre.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése